אלוהים אדירים פורום קופירייטינג
• הייתם מתקנים את הסלוגן הזה? | 13:50 18/06/2010 |
היי, פרסמתי כאן במרץ 2010 מודעה לחיפוש שם וסלוגן. ננעלתי על: שם: שי אישי סלוגן: הכי אישי שיש מדובר על מחזיקי מפתחות איכותיים נושאי שם פרטי ותכונותיו. http://www.benyehuda.com/names/details.asp אמהמה? במהלך עיצוב הלוגו הכניסו לי... התלבטות יש יותר מידי שינים (ש)...האם לשנות הסלוגן לכיוון של: * השם שלך, זה העיסוק/העבודה שלנו * שמך חרוט/טבוע אצלינו חוות דעתכם חשובה לי תודה רבה נ.ב -בעיצוב הלוגו בחרתי משהו שישדר א י ש י . ננעלתי על תמונה של טביעת אצבע בהנחה שזה הכי אישי ואז חלק טענו שזה משדר פלילים... אנא, עזרתכם! |
• לא ולא | קופיפי | 20:11 19/06/2010 |
לא השם הזה וגם לא הסלוגן. בקשר לעיצוב אני ממליץ למצוא איש מקצוע ולהתייעץ איתו במקום עם עוברי אורח |
• גם עם השם והסלוגן | קובי כהן | 16:00 20/06/2010 |
שלא יסמוך על עוברי אורח. לפחות ככה זה נראה עד עכשיו |
• אני זוכרת אותך.. | 08:47 21/06/2010 |
מצאת כאן קופירייטר בעקבות המודעה? בקשר לשאלת השם והסלוגן- חסרים פרטים. למשל, איפה השם והסלוגן יופיעו- בפרסומים? על המוצר עצמו? האם השם והסלוגן תמיד מופיעים בלוויית המוצר? באופן כללי אני לא רואה בעיה עם עודף ש', אבל לא השם ולא הסלוגן מתארים את המוצר, וכשמדובר על מוצר לא מוכר, זה עלול להגביל אותך אם תרצה לפרסם את הלוגו שלא בצמוד למוצר. אני גם לא בטוחה ש"שי אישי" היא בחירה נכונה למוצר מהסוג הזה. אתה מוזמן לתת כאן פרטים נוספים על המוצר ואולי אופציות לשמות נוספים שקיבלת. לגבי הסלוגנים האופציונליים- השני הוא כיוון טוב, אבל צריך ליטוש ולרדת מכל סממן של "אצלנו", "שלנו" שפחות מתאים כשבפרונט יש מוצר ולא חברה. לגבי העיצוב- האם פנית לחברת מיתוג / מעצב מקצועי? אם כן, עדיף לך כלקוח לא להינעל, אלא לתת לאנשי המקצוע להוביל את התהליך. |
• שלום ענבר, בבקשה: | 10:28 21/06/2010 |
קודם כל לשאלותיך: לצערי, טרם מצאתי כאן קופירייטר בעקבות המודעה השם והסלוגן תמיד יופיעו (במדבקה) על הטבעת העליונה במחזיק, בצד השני לוגו 'מיוצר בישראל' וכמובן גם בפרסומים, על הסטנד, בחומרי השיווק וכו'. לגבי "שמך אצלנו", "שלנו" שפחות מתאים כשבפרונט יש מוצר ולא חברה. אולי משהו בכיוון של "שמך מוטבע כאן"? לגבי העיצוב- אכן פניתי למעצבים מקצועיים (אך טרם...),אשמח לשתף אותך בתוצאות עד כאן. ענבר, אינני ננעל, אך אנשי המקצוע טרם הציעו לי תוצאה שעליה אומר: "אֶאוּרֶקָה" ... פרטים לגבי מחזיק המפתחות: החומר ממנו עשוי המחזיק הוא מתכת עמידה. על המחזיק מופיע שמו הפרטי של האדם, מתחתיו תכונות השם הנגזרות מהגימטריה של השם. (נומרולוגיה). הטקסט הנ'ל מוטבע על המחזיק ברקע הולוגרמי המשתנה בתזוזה. בצדו האחורי חרוטה תפילת הדרך מחיר המחזיק נע בחנויות 20-25 ש'ח קיימים סטנדים עליהם מסודרים 480 שמות שונים, כיום בשלט על הסטנד מופיעה בגדול שאלה: "מה אומר השם שלך?" ישנם מספר דגמים כשהמוביל הוא דגם ה'קלף'. בימים אלו אנו מוציאים את דגם המיני עם חוט (לסלולרי, לארנקים, קלמרים וכו') גם הוא מאותה מתכת אך ניתן יהיה להזמין גם בכסף טהור 120-130 ש'ח לצרכן ניתן להתרשם כאן: http://www.benyehuda.com/names/details.asp לכל שאלה, אני כאן: יהודה 0522673049 להלן השמות שהוצעו עד עתה: שמון מתנה שאומרת המון שמיל שי לא רגיל! שמי (מבטאים: SHEMI) השי הכי אישי שיש פירושם (מבטאים: PERUSHEM) השי המקורי בשבילכם Name It השי הכי אישי שיש Personame Personal Meaning נוּמֵרוֹ אוּנוֹ פירוש בספרדית: מספר אחת. מושג מוכר גלובלית וכן בישראל. מתאים למוצר משתי ססיבות חשובות שיווקית: נומרו=נומרולוגיה + זו מתנה שתתן למישהו שהוא בשבילך חשוב = "מספר אחת" בעבורך שם מומלץ ביותר. בֶּשֵמַשֵם באמצעות ההצגה השונה של השם נוצרת בעצם מילה חדשה והניקוד פותר את בעיית הקריאה. המילה החדשה מזכירה את המושג "בשם השם" אך מתחקת מהמושג הדתי ומקבלת צליל מחובר ומשעשע וקליט יותר. מָיי נֶס הנס שלי – מתנה אישית מיינעס ביידיש = אני מתנה אישית שכולה מסמלת את ה"אני". The One האחד – מתקשר גם למספרים וגם לעניין האישיות, והשם. בחירת שם בלעז יכולה להיות שיווקית יותר, וכן לדבר יותר גם ללקוחות פוטנציאליים כתיירים ודוברי לעז. שם דבר המתנה האולטימטיבית קסם השם השי הכי אישי שיש שמלי השם שלי, תמיד איתי שם טוב השי הכי אישי שיש תשמיש שם לכל אישה ואיש שם מפתח שמטוב שמרז - הסוד שמאחורי השם מחזיקולוגיה - שילוב של המחזיק והנמרולוגיה. .מחזיק השמות .מפתח התכונות מחזיק ת'תכונות שך'.. מחזיק משמעות השם יתברך ראוי לשמו או: איש/אנשי מפתח |
• אלוהים אדירים | קוביכהן « הודעה נוכחית | 10:46 21/06/2010 |
אני מצטט אותך: "לצערי, טרם מצאתי קופירייטר" "אכן פניתי למעצבים מקצועיים (אך טרם...)" ולסיכום: "אינני ננעל, אך אנשי המקצוע טרם הציעו לי תוצאה" אבל איך לא הציעו תוצאה אם עדיין לא מצאת אנשי מקצוע?!!! כמו שענבר כתבה אתה צריך לעבוד עם אנשים מקצועיים. ולעבוד זה גם אומר לשלם להם על העבודה אחרת אתה מבזבז את הזמן שלך ומנסה לבזבז גם את שלנו |
• קובי, קודם כל | 11:44 21/06/2010 |
תרגיע, אינני יודע מדוע אתה מסיק מסקנות שלא שילמתי (לפחות) לחלק מהשמות שהזכרתי. (עכשיו אני רואה שאמנם לא ניסחתי ברור) לידיעתך מחירי השמות שצרפתי היו מ200 ועד ליותר מאלף ש'ח ואשאל אותך שאלה, מה אתה היית עושה לו היית סוגר עם בעל מקצוע כלשהו ובסיכום עבודתו שאינה משביעה את רצונך, הוא אומר לך משהו כמו, "זהו, לא מסוגל ליותר"? אתם תמיד אומרים " תלך אחרי האינטואיציה שלך , ואם לא התחברת תמשיך הלאה"נכון? יום טוב יהודה |
• מה הכוונה "מחירי השמות היו" | קובי כהן | 16:28 21/06/2010 |
אני מנחש שאתה לא שילמת שקלאלא מצאת מי שמוכן לעבוד בחינם ואתה תשלם רק אם זה יתאים לך... תנחומי לפראייר שעכשיו אתה מפרסם את השמות שלו ככה לכל המעונינים. ועכשיו לשאלה שלך: אני לא הייתי מגיע למצב שלא אוהב את העבודה כי לפני שאני בוחר ספק ומשלם לו אני רואה דוגמאות. |
• לקובי | 19:00 21/06/2010 |
"תנחומי לפראייר שעכשיו אתה מפרסם את השמות שלו ככה לכל המעונינים" פרסמתי ע'פ הנחיית ענבר מנהלת הפורום, ואם היא בקשה סביר להניח שזה מקובל. כל הלפני, לא ראוי לתגובה. |
• שאלה | קופיפי | 19:42 21/06/2010 |
מאיפה הרעיונות הנ"ל? |
• חלק מהשמות.. | 19:52 21/06/2010 |
הוצעו לי וחלק הגיתי לבד |
• בעיקרון אני מציע לך לבדוק עם עצמך כמה אתה מוכן | קופיפי | 20:27 21/06/2010 |
לסכן כדי להצליח. אם זה עסק עובד בכלל כדאי להשקיע במיתוג כמו שצריך. היום בסביבות 5000 שח אתה יכול לקבל טיפול של משרד סבבה כולל קופי ולוגו.להציע לך שמות ככה על הכביש המהיר לא יעשה את העבודה - אבל שיהיה בהצלחה גם אם אתה מתעקש על עשה זאת בעצמך.... הרבה התחילו ככה ושיפרו אחר כך או בכלל לא |
• תאמין לי שאין לי בעיה... | 09:33 22/06/2010 |
בהוצאת סכום כזה ואף הייתי מבקש כמה טלפונים מומלצים, הבעיה היא: מה יקרה אם לא יימצא שם/סלוגן/לוגו שיהיה "מוסכם" ברוב דעות?. לפעמים נדמה לי שמוצו כל החיפושים אחר שם למוצר הזה ואין יותר מה לחדש. תודה לך יהודה 0522673049 yod@smile.net.il |
• אתה צריך לסמוך על האיש מקצוע ואישית אני יכול להגיד | קופיפי | 16:51 22/06/2010 |
לך כשבא אלי לקוח ששואל שאלות כאלה זה אומר לי הרבה על הלקוח |
• דבר חופשי | 17:42 22/06/2010 |
מה הכוונה "זה אומר לי הרבה על הלקוח" לחיוב? לשלילה? |
• הבנתי | 16:28 22/06/2010 |
אני חושבת שהדרך הנכונה לצאת מהפלונטר היא להתחיל מחדש. לפנות לחברה מקצועית שתטפל במיתוג מרמת האסטרטגיה, דרך השם ועד ללוגו (ואולי אף מעבר- במוצר עצמו). |
• זו תשובה עניינית שיכולה... | 17:46 22/06/2010 |
בהחלט לסייע וע'כ אני מודה לך, ענבר. בפרטפוליו? כן ראיתי רק איך זה יסתדר דוקא עם המוצר המדובר. בקשתי אליך לאור התמצאותך בענף ובהנחה שהבנת את אופי המוצר (ואת בעליו..) אם תוכלי להכווין אותי לחברה ספיציפית. ד'א, אם התוצאה תהיה טובה ישנו עוד פרוייקט... תודה |
• הנה 2 שחביבים עלי במיוחד | 14:11 23/06/2010 |
• בין לבין עלה עוד רעיון... | 17:48 22/06/2010 |
• קיבלת פה אחלה של עצות | קופיפי | 14:00 23/06/2010 |
למה ממשיך לנסות בעצמך? חבל |
• זה נשמע נחמד | קריאטיבית | 09:51 30/06/2010 |
השאלה אם זה מיועד לקהל דתי/מסורתי/ערסי כל השאר לא בטוח יתחברו...... |
• יחודיות זאת לא מילה גסה | פלוני יוצא לאור | 21:09 06/07/2010 |
אל תתן שם זול למוצר אלא אם אתה לא מאמין בו.
לך על משהו מעניין, אני סתם אזרוק רעיון שאהבתי בתור שם למוצר: NAME-ON-KEY.
תנסה לגלגל עוד כמה רעיונות, זה יכול להוביל אותך לכיוונים אחרים לגמרי. |
• פלוני יוצא לאור- למה | S.R | 13:59 07/07/2010 |
אתה ממשיך לעבוד בחינם? |
• מסכים איתך S.R. | פלוני יוצא לאור | 11:19 08/07/2010 |
לא יודע מה עבר עליי :-)
מר בחור מחזיק מפתחות יקר, תשקיע בקופירייטר איכותי וגם אם המוצר בינוני - השמיים הם הגבול. |
° :) | S.R | 11:28 08/07/2010 |