כניסה למשתמשים רשומים | הרשמה חינם
דוא"ל
סיסמה
זכור אותי|שכחתי סיסמה
אמנת השירות לקופירייטרים
רוצה להישאר מעודכן?
הצטרף לרשימת הדיוור
שם
דוא"ל

לקוחות ,אתם חייבים להבין... פורום קופירייטינג

מאת: מוטי גולדברג
נושא: לקוחות ,אתם חייבים להבין...
תוכן: לקוח יקר,לא חשוב מה המוצר שלך יש לו אישיות וגם לך אז ברגע שאתה רושם תשלחו לי הצעת מחיר עם שמות למוצר ולא מוכן להפגש שלפחות נראה אותו אז פה הבעייה . לעולם לא תמצא שם טוב דרך מייל ובלי להפגש לפחות פעם אחת זאת דרך העבודה שלנו כקופירייטירים מקווה שהבנת לקוח יקר
הוסף תגובה
לקוחות ,אתם חייבים להבין...
| מוטי גולדברג « הודעה נוכחית
| 17:51 25/07/2010
לקוח יקר,לא חשוב מה המוצר שלך יש לו אישיות וגם לך אז ברגע שאתה רושם תשלחו לי הצעת מחיר עם שמות למוצר ולא מוכן להפגש שלפחות נראה אותו אז פה הבעייה . לעולם לא תמצא שם טוב דרך מייל ובלי להפגש לפחות פעם אחת זאת דרך העבודה שלנו כקופירייטירים מקווה שהבנת לקוח יקר
האא?
| קוביכו
| 18:38 25/07/2010

למה צריך להיפגש עם לקוח כדי לעבוד?
עבדת פעם במשרד פרסום חבר? איך הגעת למסקנה כזאת

דא....
| 20:03 25/07/2010
כשאתה פרילנסר זה משהו אחר מלעבוד במשרד פרסום
אשמח אם תאיר את עניי
| קוביכו
| 14:15 26/07/2010

למה אני בתור פרילנסר לא יכול לעשות קופי ללקוח שקיבלתי ממנו בריף בטלפון או אימייל. 
ודרך אגב אני במקרה עשיתי כמה כאלה ועד היום אין לי מושג איך הלקוחות האלה נראים. האמת שכל עוד הם מרוצים ואני מרוצה זה לא באמת מעניין אותי.

לא מסכים איתך
| גל
| 11:58 29/07/2010
למה אתה חייב להיפגש איתו?
מבחינתי לפחות איך שהלקוח נראה זה לא חלק מהבריף
יש היום אינטרנט ויש טלפון
ואת הכסף אפשר לשלוח בדואר ישראל