כניסה למשתמשים רשומים | הרשמה חינם
דוא"ל
סיסמה
זכור אותי|שכחתי סיסמה
אמנת השירות לקופירייטרים
רוצה להישאר מעודכן?
הצטרף לרשימת הדיוור
שם
דוא"ל

תודה רבה על תשובתך. פורום קופירייטינג

מאת: כינרת עובדיה
נושא: תודה רבה על תשובתך.
תוכן:
הוסף תגובה
אשמח לשמוע את דעתכם
| 15:26 12/09/2010
אהלן, אני עובדת דרך חברה של תכנים והעבירו אלי בקשה של לקוח לכתוב לו מאמר של 200 מילים, בתחום שקשור אליהם (מדובר כאן על מסעדת חומוס). לא נתנו לי שום דגשים ספציפיים, אלא ממש כתבו במילים פשוטות שהמאמר יהיה "בתחום שקשור אלינו"... מן הסתם, חשבתי לעצמי על מה עוד אפשר כבר לכתוב, בעוד שניתנה לי יד חופשית בדבר- כתבתי על תהליך ייצור חומוס. לאחר חודשיים קיבלתי מהאחראית עלי מייל בו הלקוח טוען שהמאמר לא מתאים לו. מה אני עושה במקרה כזה? האם פשוט לשתוק ולתקן למשהו אחר? או שעליי לגבות על זה כסף נוסף? תודה. כנרת
תלוי מה קבעתם בתנאים המקדימים
| 12:33 13/09/2010
תבדקי מה יש בחוזה. אם אין חוזה, תתקני ותבקשי לחתום על חוזה. אם הם לא רוצים, תעבדי מולם בשיטת הצעות המחיר.
אין ממש חוזה, כי אני מועסקת דרך מישהי שהיא בעלת
| 13:09 14/09/2010
החברה. ומה הכוונה בשיטת הצעות המחיר?
° אולי להוציא הצעה עכשיו על התוספת וכו'
| ליקס
| 07:01 21/09/2010
תשובה לכינרת
| 20:47 13/09/2010

קורה שהצרכים של הלקוח מתחדדים תוך כדי ריצה, אבל ברגע שזה מצריך ממך להשקיע עוד עבודה מעבר למה שסוכם, זה לגיטימי מצידך לבקש תוספת תשלום. 
לא רק בגלל הכסף אגב אלא גם כדי שתוכלי להמשיך ליצור בשמחה.

° תודה רבה על תשובתך.
| כינרת עובדיה « הודעה נוכחית
| 13:08 14/09/2010