תודה רבה על תשובתך. פורום קופירייטינג
מאת: | כינרת עובדיה |
---|---|
נושא: | תודה רבה על תשובתך. |
תוכן: | |
• אשמח לשמוע את דעתכם | 15:26 12/09/2010 |
אהלן,
אני עובדת דרך חברה של תכנים והעבירו אלי בקשה של לקוח לכתוב לו מאמר של 200 מילים, בתחום שקשור אליהם (מדובר כאן על מסעדת חומוס).
לא נתנו לי שום דגשים ספציפיים, אלא ממש כתבו במילים פשוטות שהמאמר יהיה "בתחום שקשור אלינו"...
מן הסתם, חשבתי לעצמי על מה עוד אפשר כבר לכתוב, בעוד שניתנה לי יד חופשית בדבר- כתבתי על תהליך ייצור חומוס.
לאחר חודשיים קיבלתי מהאחראית עלי מייל בו הלקוח טוען שהמאמר לא מתאים לו.
מה אני עושה במקרה כזה?
האם פשוט לשתוק ולתקן למשהו אחר? או שעליי לגבות על זה כסף נוסף?
תודה.
כנרת |
• תלוי מה קבעתם בתנאים המקדימים | 12:33 13/09/2010 |
תבדקי מה יש בחוזה. אם אין חוזה, תתקני ותבקשי לחתום על חוזה. אם הם לא רוצים, תעבדי מולם בשיטת הצעות המחיר. |
• אין ממש חוזה, כי אני מועסקת דרך מישהי שהיא בעלת | 13:09 14/09/2010 |
החברה.
ומה הכוונה בשיטת הצעות המחיר? |
° אולי להוציא הצעה עכשיו על התוספת וכו' | ליקס | 07:01 21/09/2010 |
• תשובה לכינרת | 20:47 13/09/2010 |
קורה שהצרכים של הלקוח מתחדדים תוך כדי ריצה, אבל ברגע שזה מצריך ממך להשקיע עוד עבודה מעבר למה שסוכם, זה לגיטימי מצידך לבקש תוספת תשלום. |
° תודה רבה על תשובתך. | כינרת עובדיה « הודעה נוכחית | 13:08 14/09/2010 |