עוד שאלה פורום קופירייטינג
מאת: | בן וג'רי |
---|---|
נושא: | עוד שאלה |
תוכן: | פרסמתי שם מודעה וגם קיבלתי כמה פניות. כמה בד"כ משלמים על שם לעסק חדש? עוד משהו: אני יודע שהשם "קפה שרון" קיים כבר- לא בעיר שאנחנו פותחים בה. מה זה אומר? |
• התלבטות על שם לבית קפה | בן וג'רי | 12:09 11/01/2010 |
יש לי התלבטות בקשר לשם של בית קפה שיפתח בקרוב בהוד השרון. הציעו לנו "קפה שרון" (שרון זה שמה של אישתי). זה מוצא חן (בעיקר בעני אישתי) אבל אני לא בטוח שזה שם שימשוך קהל. מה דעתכם? אני אשמח לשמוע עוד הצעות |
• לא חד משמעית | 13:12 12/01/2010 |
השם הנ"ל מזכיר את השמות שהתרגלנו אליהם בשנות ה-90, אבל אי אפשר לתת תשובה חד משמעית בלי לדעת עוד פרטים חשובים כמו קהל היעד, חלופות באזור, מאפיינים ייחודיים של בית הקפה החדש וכו'. ממליצה לפנות לקופירייטר מקצועי שילווה אתכם בתהליך ההקמה. תוכל גם לפרסם מודעה בלוח פרויקטים בפורטל. |
• עוד שאלה | בן וג'רי « הודעה נוכחית | 13:24 12/01/2010 |
פרסמתי שם מודעה וגם קיבלתי כמה פניות. כמה בד"כ משלמים על שם לעסק חדש? עוד משהו: אני יודע שהשם "קפה שרון" קיים כבר- לא בעיר שאנחנו פותחים בה. מה זה אומר? |
• אז ככה | 13:53 12/01/2010 |
בעניין המחיר, הנה קישור למחירון בעניין שם קיים- זו בדיקה שבד"כ נעשית ע"י הקופירייטר לפני שהשמות המוצעים מועברים ללקוח. חשוב בעיקר לוודא שלא מדובר בסימן רשום ושהכפילות לא יוצרת הטעיה (פונקציה של תחום הפעילות והמיקום של העסקים אחד ביחס לשני). |
• תודה ועוד משהו | בן וג'רי | 15:49 12/01/2010 |
1500 שקלים זה לא מוגזם?? זה לא אמור לקחת לקופיריטר יותר משעה למצוא כמה רעיונות. כמו כן דיברת על הטעיה ואני לא בטוח שהבנתי את הכוונה.... |
• ממש לא! | קובי כהן | 21:34 12/01/2010 |
רק לעשות חקר שוק לוקח יותר משעתיים שלא לדבר על הזמן שלוקח למצוא שם טוב! |
• בקשר להטעייה | קובי כהן | 21:35 12/01/2010 |
הכוונה ששני העסקים הם באותו תחום |
• תוספת ותיקון | 09:51 13/01/2010 |
כמו שנאמר כאן, מאחורי שם אחד קטן עומדות שעות של עבודה ומעבר לזה- גם ניסיון וכישרון. לגבי ההטעיה, הכוונה היא למצב שבו לקוחות מתבלבלים בין שני העסקים. פעילות באותו תחום לא בהכרח מספיקה כדי ליצור הטעיה ולכן מתייחסים גם לפרמטר של מיקום העסק. |