כניסה למשתמשים רשומים | הרשמה חינם
דוא"ל
סיסמה
זכור אותי|שכחתי סיסמה
אמנת השירות לקופירייטרים
רוצה להישאר מעודכן?
הצטרף לרשימת הדיוור
שם
דוא"ל

בקשר להטעייה פורום קופירייטינג

מאת: קובי כהן
נושא: בקשר להטעייה
תוכן: הכוונה ששני העסקים הם באותו תחום
הוסף תגובה
התלבטות על שם לבית קפה
| 12:09 11/01/2010
יש לי התלבטות בקשר לשם של בית קפה שיפתח בקרוב בהוד השרון.
הציעו לנו "קפה שרון" (שרון זה שמה של אישתי). זה מוצא חן (בעיקר בעני אישתי) אבל אני לא בטוח שזה שם שימשוך קהל.
מה דעתכם?
אני אשמח לשמוע עוד הצעות
לא חד משמעית
| 13:12 12/01/2010
השם הנ"ל מזכיר את השמות שהתרגלנו אליהם בשנות ה-90, אבל אי אפשר לתת תשובה חד משמעית בלי לדעת עוד פרטים חשובים כמו קהל היעד, חלופות באזור, מאפיינים ייחודיים של בית הקפה החדש וכו'.

ממליצה לפנות לקופירייטר מקצועי שילווה אתכם בתהליך ההקמה.
תוכל גם לפרסם מודעה בלוח פרויקטים בפורטל.
עוד שאלה
| 13:24 12/01/2010
פרסמתי שם מודעה וגם קיבלתי כמה פניות.
כמה בד"כ משלמים על שם לעסק חדש?

עוד משהו: אני יודע שהשם "קפה שרון" קיים כבר- לא בעיר שאנחנו פותחים בה. מה זה אומר?
אז ככה
| 13:53 12/01/2010
בעניין המחיר, הנה קישור למחירון

בעניין שם קיים- זו בדיקה שבד"כ נעשית ע"י הקופירייטר לפני שהשמות המוצעים מועברים ללקוח.
חשוב בעיקר לוודא שלא מדובר בסימן רשום ושהכפילות לא יוצרת הטעיה (פונקציה של תחום הפעילות והמיקום של העסקים אחד ביחס לשני).
תודה ועוד משהו
| 15:49 12/01/2010
1500 שקלים זה לא מוגזם?? זה לא אמור לקחת לקופיריטר יותר משעה למצוא כמה רעיונות.
כמו כן דיברת על הטעיה ואני לא בטוח שהבנתי את הכוונה....
ממש לא!
| 21:34 12/01/2010
רק לעשות חקר שוק לוקח יותר משעתיים שלא לדבר על הזמן שלוקח למצוא שם טוב!
בקשר להטעייה
| קובי כהן « הודעה נוכחית
| 21:35 12/01/2010
הכוונה ששני העסקים הם באותו תחום
תוספת ותיקון
| 09:51 13/01/2010
כמו שנאמר כאן, מאחורי שם אחד קטן עומדות שעות של עבודה ומעבר לזה- גם ניסיון וכישרון.

לגבי ההטעיה, הכוונה היא למצב שבו לקוחות מתבלבלים בין שני העסקים. פעילות באותו תחום לא בהכרח מספיקה כדי ליצור הטעיה ולכן מתייחסים גם לפרמטר של מיקום העסק.