:-) פורום קופירייטינג
מאת: | Finer text |
---|---|
נושא: | :-) |
תוכן: | אני מוודאת שהלקוח יקבל את מה שהוא צריך, תוך הבנה שיש רק לבת של אמא פולנייה - שלעולם לא יקרה מצב שכולם יהיו מרוצים.. |
• שאלה לקופירייטרים עם נסיון במגזר העסקי | 15:19 02/01/2011 |
איך אני גורמת ללקוח להבין את ההבדל בין כתיבת תוכן לייעוץ עסקי אסטרטגי? מדובר בלקוח המעוניין בחומרים עסקיים הכוללים את יעדי ומדדי החברה החדשה שלו. הבעיה היא איך להמציא לו תכנית עסקית עם אפס נתונים ממנו למרות פגישות חוזרות ונשנות - רק אמירות אמורפיות וחוסר החלטיות. האם מישהו נתקל במקרה כזה? |
• היי גאיה, | 15:44 02/01/2011 |
אם הבנתי אותך את אמורה לספק תוכן. התוכן אמור לכלול נקודות שמגבשים בתהליך של ייעוץ עסקי, והלקוח מצפה ממך להמציא אותן בתהליך הכתיבה? |
• יעוץ עסקי | 15:50 02/01/2011 |
היי ענבר,
תודה על התגובה, האמת שזה מה שסוכם באמת במקור. לנסח משהו כנקודת מוצא זה רעיון טוב , אבל האם הוא לא נופל תחת כותרת של ייעוץ עסקי ולכן צריך להיות מתומחר בנפרד? או שמא לגיטימי מצד הלקוח לצפות שזה יהיה חלק משירות התוכן? |
• זה קצת אפור | 16:07 02/01/2011 |
כי מצד אחד כתיבה שיווקית לא אמורה לכלול גיבוש נתונים אלא אם תומחר במפורש. ומצד שני לפעמים בפועל אנחנו גולשים לזה. ומצד שלישי הלקוח לא תמיד מבין בדקויות האלה וכאן מתחילה האחריות שלנו- להבין את מכלול הצרכים שלו, להסביר לו מה מזה אנחנו מספקים, ומה מזה באחריותו, וכמובן לגבות את זה בהסכם. |
• :-) | Finer text « הודעה נוכחית | 16:36 02/01/2011 |
אני מוודאת שהלקוח יקבל את מה שהוא צריך, תוך הבנה שיש רק לבת של אמא פולנייה - שלעולם לא יקרה מצב שכולם יהיו מרוצים.. |
° לא קרה לך אף פעם? | קוביכו | 10:33 03/01/2011 |
• פשוט | קוביכו | 10:35 03/01/2011 |
לקבוע עובדה להסביר מה את עושה ומה לא, מניסיון הלקוח יעריך אותה יותר |