אכן מליחץ המחיר הסמלי פורום קופירייטינג
מאת: | אבא אחד |
---|---|
נושא: | אכן מליחץ המחיר הסמלי |
תוכן: | אני רואה את המחיר ומבין לבד שזה סימלי ( לא צריך להגיד על זול שזול אם כבר פירסמת מחיר ) |
• מחפשת עזרה מקופירייטר | קרן | 15:37 11/09/2011 |
היי,אני רוצה לפתוח שמרטפיה אצלי בבית. פירסמתי מודעה ואף אחד לא פנה אלי ואני חוששת שאולי זה בגלל שלא רשמתי את הדברים הנכונים. מצ"ב מה שרשום במודעה שלי: יש לך סידורים ואין לך איפה להשאיר את הילדים? שירות שמרטפות באוירה חמה וכיפית על בסיס שעתי במחיר סימלי עם שפע של משחקים ופעילויות שעות פעילות: 13:30-20:00 שעה או חלק ממנה 12 ש"ח הנחות לאח שני במשפחה אמרו לי שחסרים הגילאים.הבעיה שאני לא רוצה להגביל את עצמי לגילאים מסוימים.מה שאומר שאין לי בעיה להתמודד עם כל הגילאים. מה חסר לדעתך במודעה שלי? |
• לא יודע | איתי | 15:51 11/09/2011 |
אם הייתי רוצה להשאיר את הבן שלי עם ילדים גדולים ממנו בחמש שנים |
• שאלות שעולות בעקבות המודעה | 10:06 12/09/2011 |
היי קרן, מבלי להתייחס לאזור שבו מתקיימת הפעילות ולמקום שבו פרסמת את המודעה, כמה שאלות שעלו לי: 1. מי מפעיל את השירות- ניסיון, תכונות אופי 2. איפה מתקיימת הפעילות? כדאי לציין שזה בבית, את מיקום הבית וסוג הבית 3. לאילו גילאים מיועדת הפעילות? כמו שנאמר כאן, תפסת מרובה לא תפסת. אפשר גם להגדיר טווח גילאים ולציין שניתן לשלב בפעילות גם ילדים קטנים/גדולים יותר בתיאום מראש 4. האם הפעילות מתקיימת בסביבה בטיחותית? מבחינת סדר הצגת הדברים, תהליך קבלת ההחלטות הוא קודם כל רגשי ואח"כ רציונלי (על אחת כמה וכמה כשזה נוגע לילדים שלנו), אז את הנושא של המחיר כדאי להשאיר לסוף. הביטוי "מחיר סמלי" מיותר בעיני. בהצלחה! |
• אכן מליחץ המחיר הסמלי | אבא אחד « הודעה נוכחית | 13:13 13/09/2011 |
אני רואה את המחיר ומבין לבד שזה סימלי ( לא צריך להגיד על זול שזול אם כבר פירסמת מחיר ) |
° מלחיץ | אבא אחד | 13:13 13/09/2011 |
• היית מוסיף עוד משהו קטן | 20:05 17/09/2011 |
שעל המחיר נהוג לדבר בטלפון, ולהציע מחיר זול ללקוח במיוחד כאשר מדובר על ילדים ואחריות רבה זקוקה להיות אז זה עוד פרמטר שלא מתמחרים בכל כך זול אלא עדיף לתמחר את העבודה על סמך הרבה פרמטרים ובמחיר שציינת הוא יותר מדי זול לדעתי בגלל שיש הרבה הטלים ולא תוכלי להתמודד עם זה, ואם א חושבת שתוכלי להביא 50 ילד גם לזה יש חוקים משלהם ואת תצטרכי להתמודד מול הורים רבים שרוצים לדעת מי בעל העסק ומהם כישוריו ואמינות שלו ורמת האחריות שלו במיוחד שמדובר על הילדים שלנו זה פרמטר מאוד חשוב, ובדיוק כמו שענבר אמרה זה חשוב להורים מאוד. |