כניסה למשתמשים רשומים | הרשמה חינם
דוא"ל
סיסמה
זכור אותי|שכחתי סיסמה
אמנת השירות לקופירייטרים
רוצה להישאר מעודכן?
הצטרף לרשימת הדיוור
שם
דוא"ל

תודה פורום קופירייטינג

מאת: ורדית
נושא: תודה
תוכן: אכן, אי אפשר לברוח מכתיבת בריף מסודר... לא משתלם....
הוסף תגובה
שיווק צלם אירועים
| 19:15 15/11/2011
פנו אליי בהצעה להיות סוכנת מכירות של צלם אירועים.
כבוגרת כתיבה שיווקית, רציתי להציע לו את שירותיי- מה כדאי להציע לו?
שירותי כתיבת מודעה, ומה עוד? תנו רעיונות יצירתיים....
התחלת מהסוף
| 21:56 15/11/2011

קודם צריך להגדיר מה המטרות ומי קהל היעד. משם כבר יהיה לך יותר קל לחשוב על האמצעים לשיווק ובהמשך על החומרים השיווקיים. 

נגיד שהגדרת לעצמך פנייה לחברות להפקת אירועים או למנהלות משאבי אנוש. הדרך לשם יכולה לעבור במייל שיווקי שמציע שיתוף פעולה, חומרים מודפסים שתוכלי לחלק, פרסום במגזין / פורטלים מקצועיים ועוד.

הכיוון זה קודם כל להגדיר מי צורך/מתווך את השירות, ואז לעשות תחקיר ולגבש את האמצעים להגיע לקהל הזה (למשל, מודעה בעיתון).

נכון...
| ורדית
| 09:46 16/11/2011
אין מצב, תמיד צריך קודם כל בריף, הא?
תודה
תודה
| ורדית « הודעה נוכחית
| 10:08 17/11/2011
אכן, אי אפשר לברוח מכתיבת בריף מסודר... לא משתלם....